Møbelopbevaring

Møbelopbevaring

Få opbevaret dine møbler

Det er ikke altid, at overdragelse og overtagelse af gammel og ny ejendom falder præcist i hak, som man ønsker det. Sommetider kan det være nødvendigt at flytte ud, før man har mulighed for at flytte til sit nye sted. Dette kan skabe nogle logistiske problemer i forhold til, hvor man skal gøre af alle sine møbler og inventar. Husk vi altid giver et fast og gratis uforpligtende tilbud.

Hos H.C. Andersens Flyttefirma A/S tilbyder vi ikke blot flytning af dine møbler. Vi tilbyder også sikker og forsvarlig opbevaring af møbler i vores eget opbevaringslager. Dette skaber en gnidningsfri overgang mellem din gamle og nye bopæl.

Hvad end du behøver opbevaring i et par dage, måneder eller længere tid, så lad H.C. Andersens Flyttefirma A/S passe på dine ting i vores video- og alarmovervåget opbevaringsrum.

 

Møbelopbevaring for private 

Hvorfor ikke vælge et flyttefirma, der kan opfylde alle dine flyttebehov fra A-Z? Hos H.C. Andersens Flyttefirma A/S har vi mange års erfaring med flytning for private. Ingen villa er for stor eller lejlighed for lille til, at vi kan hjælpe dig med såvel opmagasinering som flytning. Om du flytter til den anden ende af byen eller verdenen, så kan H.C. Andersens Flyttefirma A/S hjælpe dig med din flytning og opbevaring.

Fordelen ved at vælge et flyttefirma, der kan håndtere alle opgaver er, at du opnår en simpel og enkelt proces, uden du behøver at koordinere på kryds og tværs af flyttefolk, opbevaringslager og familiemedlemmer. I stedet kan du aftale med os, hvor og hvornår du ønsker dine ting afhentet og bragt. Har du brug for opbevaring i mellemtiden, søger vi for det og vi kan let bringe det ud til din nye adresse, når den endelige flyttedag rammer. Derudover garanterer vi dig en kompetent og professionel håndtering af dit møblement, der sikrer, at du ikke skal ud og bruge en masse penge på nye møbler grundet skader.

Læs mere om priser og services vi yder i forbindelse med din flytning her. 

 

Møbelopbevaring for erhverv

Hos H.C. Andersens Flyttefirma A/S håndterer vi over 1000 erhvervsflytninger om året.  Står du og din virksomhed og har brug for professionel og effektiv flytning og møbel opbevaring, så vælg et flyttefirma, der er kendt for deres kundeservice, ekspertise og ikke mindst privat og erhvervsflytninger og koordinering af større og mindre flytteprojekter. På den måde undgår du tabt arbejdstid og kommer hurtigt fra A til B.

På vores store lager tilbyder vi midlertidig opbevaring af virksomhedens inventar, indtil jeres nye arbejdsplads er klar til at blive taget i brug. Lageret er skadedyrs- og fugtsikret, samt videoovervåget og alarmsikret, så I selvfølgelig kan stole på, at jeres inventar er i trygge hænder.

H.C. Andersens Flyttefirma A/S kan stå for hele jeres virksomhedsflytning, lige fra nedpakning til total opsætning i de nye erhvervslokaler. Blandt de services vi tilbyder kan nævnes:

  • Kontor- og domicilflytning
  • Flytterengøring
  • Opbevaring, nedpakning og udpakning
  • Intern- og ekstern flytning alle ugens 7 dage
  • IT-service inkl. nedtagning og opsætning

Læs mere om vores erhvervsflytning her. 

 

H.C. Andersens Flyttefirma A/S – Kundetilfredshed, fleksibilitet og service

Uanset hvor tungt, skrøbeligt eller dyrebart dine ejendele måtte være, kan du stole på at H.C. Andersens Flyttefirma A/S ved, hvordan det skal flyttes og opbevares, så du undgår skader. Vi ved præcis, hvordan dine vigtigste ejendele skal pakkes og transporteres, så intet tager skade.

Udfyld kontaktformularen her på siden og bliv ringet op, hvis du har spørgsmål til vores opbevaringsservice eller flytninger.

Du kan også finde vores kontaktinformationer her.

Indhent tilbud

Få et gratis uforpligtende tilbud på din flytning

Indhent tilbud

Bliv ringet op

Skal vi fortælle dig om de mange muligheder?

Ja tak, ring mig op Beskeden er sendt
x


God flytning

"Nogle vilde gutter der kunne flytte hurtigt og effektivt! Kan varmt anbefale det! :)" Jakob Brygger Falk Hansen

Søde flyttemænd

"Tak for et godt stykke arbejde. Sætter pris på jeres arbejdsomhed og overholdelse af tider! Desuden blev det ikke dyrere end forventet. Tak." Camilla Lillelund Nielsen

Super service

"Meget effektive og servicemindede. Ingen 'slinger i valsen'." Rebecca